Fresh Case Tommies

 

Tommies

Vanuit liefde en passie voor merk en product

 

In 2005 introduceerde Greenco onder het merk Tommies een nieuw segment: snackgroenten. Na de start met snacktomaatjes werden hier al snel de snackkomkommer en de snackpaprika aan toegevoegd. En met succes, want in de afgelopen 10 jaar is de omzet fors gegroeid. Aangezien Greenco wil blijven innoveren en het merk Tommies nog verder wil versterken hebben we begin 2014 een next level traject doorlopen. Op 17 maart organiseren we een Fresh Case tijdens deze Fresh Case neemt Jos van Mil, managing partner product- en marktinnovatie, je graag mee in deze creatieve reis en met name in de uitkomsten ervan: de herpositionering van Tommies met betekenisvolle innovaties.

Voorafgaande aan deze presentatie zal Matt van der Poel, CXO bij Fresh Forward, in gaan op de veranderende wereld van merken. Merken waarin de consument steeds minder vertrouwen heeft. Merken die vanuit controle en risicomijding worden gemanaged en die zich hebben vastgepositioneerd om maar verschillend te zijn van andere merken. Maar daar gaat het niet meer om. Het gaat om het verschil maken. Niet vanuit controle, maar vanuit verlangen: branding by desire!

________________________________________________________

Het programma:

15.00 – 15.30: Ontvangst bij Tomato World in Honselersdijk
15.30 – 16.15: ‘Branding by desire’ presentatie door Matt van der Poel
16.15 – 16.45: Rondleiding en proeverij in Tomato World
16.45 – 17.30: De next level Fresh Case van Tommies door Jos van Mil
17.30 – 18.30: Napraten onder het genot van lekkere hapjes en drankjes


Adres:
Tomatoworld
Zwethlaan 2
2675 LB Honselersdijk, Nederland

________________________________________________________

Er zijn beperkte plekken beschikbaar dus neem snel contact met ons op als je er bij zou willen zijn contact.